Čo nám tu dnes pribudlo

31.03.2012 11:25

Takže v prvom rade som začala s druhou kapitolou, ktorej prvý kúsok tu už máte; a prvá kapitolka je už ucelená :-)

 

Taktiež pribudla nová rubrika ´Denníček môj čitateľský´ kde si vediem prehľad prečítaných diel ( je fajn vidieť to takto pokope, ani by som nepovedala, že som toho toľko stihla prečítať :-D ) a dúfam, že sa mi aj vy pochválite ktoré knižky ste prelúskali a dáte tipy na nejaké nové...

 

V ´Novinkách z knižného sveta´ pribudla ďalšia vyšlá kniha: Zoufalství - Upíří deníky 10.; a nastal posun v predbežnom odhade vydania poviedok od Alexandry Ivy a knihy Posedlost od L. J. Smith

 

Aaaaa... ešte sa vám chcem pochváliť, že som včera bola na koncerte Lucie Bílej a bolo to uuuplne ale uuplne super :-))

 

Diskusná téma: Čo nám tu dnes pribudlo

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok