Spravilaaa :-))

26.06.2012 22:07

čo by som sa nepochválila že.. :-))

 

Pre tých, ktorých ešte neomrzelo sem chodievať kontrolovať, či len predsa niečo nepribudlo, mám dobrú správu.

 

KONEČNE nabieham do starých koľají a začínam s prekladom !!

 

Dneska sa mi totiž podarilo spraviť záverečné skúšky a prešla som aj obhajobami - dokonca na B - takže, konečne  po dvoch mesiacov stresov - keď nebolo času absolútne na nič, lebo som nestíhala s odovzdávaním bakalárky a ešte aj cez skúškové sa zo začiatku nedarilo tak, ako som si predstavovala - sa trochu vyčistil vzduch  a môžem si vydýchnuť, pooslavovať... 

 

a začať sa venovať aj iným veciam... takému Rafaelovi napríklad :-D

 

 

 

 

Diskusná téma: Spravilaaa :-))

povzdech

Dátum: 18.08.2013 | Vložil: Lidka

Ach, ach. Vloni jsem přišla na tuto stránku a moc mě zaujal překlad, jenže jsem si nepoznamenala webovky. Dnes se mi úplnou náhodou podařilo tyto stránky znovu najít a oni tu další kapitoly nejsou. Moc prosím, budete ještě překládat? Kniha v češtině nevyšla a moc bych si ji chtěla přečíst. Jinak Vám přeji hodně štěstí. l.malakova@centrum.cz

pokračování

Dátum: 08.07.2012 | Vložil: ssendy

Můžu se zeptat, kdy můžem očekávat další díl? Už se fakt nemůžu dočkat. Děkuji

Super

Dátum: 26.06.2012 | Vložil: Ivča

Ano taky gratuluji ke složení zkoušky. Super už se moc těším na Rafaela ;) :D

gratulace

Dátum: 26.06.2012 | Vložil: ssendy

Moc gratuluji ke složení zkoušky a ke skvělýmu hodnocení. Stále jsem to nevzdala a stále chodím :-) a už se opravdu moc těším. Ještě jednou gratuluji.

Pridať nový príspevok