Dôležitý oznam

07.05.2012 13:39

alebo ´Veľké ospravedlnenie´

 

Týmto by som sa chcela všetkým ospravedlniť, že tu tak dlho nič nepribudlo, a hlavne ľuďom, ktorí čakali minulý týždeň na sľúbené pokračovanie. A nedočkali sa ho :-(  

 

Je mi veľmi, veľmi ľúto, že som to nestihla. Ako som už spomínala, robím teraz bakalársku prácu, ktorú odovzdávam budúci týždeň v piatok. Takže momentálne makám hlavne na nej (nič iné mi ani neostáva, ak chcem dohnať ten môj sklz a stihnúť ju aj odovzdať). Aj keď by som najradšej robila na preklade.

 

Dúfam, že som vás tým príliš neznechutila, a že na môj preklad a hlavne Rafaela (!!) nezanevrete.

A keď už som sa tak rozpísala, chcela by som sa ešte poďakovať všetkým, ktorí si dali tú námahu a napísali komentíky - vďaka!

vždy to moc, moc poteší a dodá kopec energie :-)

 

Akonáhle budem mať trochu času, tak vám sem niečo pridám. Ale radšej už nebudem nič sľubovať na nejaký konkrétny dátum...

 

Dovtedy tu máte novú anketu.  A to o autogramiáde Patty Briggs, na ktorú som úprimne, odkedy viem o jej návšteve Brna, chcela veľmi ísť, ale opäť... je to deň pred odovzdávaním.. Tak ma zaujíma, či sa tam aspoň chystajú niektorý z vás..

 

Medzitým tu inak (už dávenjšie) pribudla nová anotácia k Půlnočnímu probuzení - originál som zatiaľ stále nikde nenašla.

 

Tak sa mi tu zatiaľ majte, a dúfam, že sa vám čoskoro ozvem aj s nejakým prídavkom

 

Diskusná téma: Dôležitý oznam

pohoda :-)

Dátum: 10.05.2012 | Vložil: ssendy

Velmi ráda si počkám, škola je to hlavní. I tak budu chodit každý den a kontrolovat :-) A to, že tu bude Patty Briggs, jsem vůbec nevěděla. Takže děkuji za info a snad mojeho překecám a uděláme výlet. Přeji hodně štěstí a děkuji za tvou práci.

Re:pohoda :-)

Dátum: 10.05.2012 | Vložil: vesperita

Díky moc. A s tou Patty - tak to som rada :-)) Bola som presvedčená, že to už je informácia všeobecne známa. Takže som na hlavnú stránku pridala menšie zhrnutie aj pre ostatných, kedy sa tam treba vybrať so vsetkými dielmi, čo sa doma nájdu ;-)
Aj keď nie som moc presvedčená o tom, že tá jedna hoďka bude postačujúca...

Rafael

Dátum: 08.05.2012 | Vložil: Lus

No ja si na tvoj preklad s radosťou pockam, pretoze Rafael drazdi moje zmysli :DDD. Ok kludne pracuj na bakalarke, viem co je to makat na nej, takze vela uspechov prajem :)

Re:Rafael

Dátum: 09.05.2012 | Vložil: vesperita

Ďakujeem :-) Priznám sa, že už ani netuším kde mi hlava stojí. Už aby to bolo konečne za mnou.
A Rafael.. noo.. rozhodne sa je na čo tešiť ;-)

Pridať nový príspevok